کاربرد صفحات لمسی در صنعت حمل و نقل

وجود ابزارهای صفحات لمسی هوشمند مانند کیوسک لمسی، استند لمسی، میز لمسی، تابلو اعلانات لمسی، نمایشگرهای لمسی، ویدئووال و واقعیت مجازی با نرم افزارهای اختصاصی برای امور حمل و نقل عمومی شهری (مترو، اتوبوس، تاکسی)، حمل و نقل ریلی (راه آهن)، حمل و نقل هوایی (فرودگاه)، حمل و نقل دریایی (کشتی)، جمل و نقل بار و لجستیک کاربردهای متنوعی دارد که سبب بهبود عملکرد، افزایش سهولت و سرعت در دسترسی به اطلاعات، بهبود تجربه کاربری مسافران و کاهش هزینه‌های عملیاتی و منابع انسانی (پرسنل حضوری) می‌شود. همچنین، این ابزارها به دلیل قابلیت تعاملی و جذابیتشان، می‌توانند ارتباط بین مسافران و سازمان‌های حمل و نقل را بهبود بخشند. در زیر به برخی از کاربردها و مزایای استفاده از این ابزارها اشاره می‌کنیم:

کیوسک اطلاع رسانی پارس تاچ- ایستگاه راه آهن تهران

قریب به 15000 ساعت کار کرد بدون وقفه ی شبانه روزی در خدمت روزانه 40.000 مسافر از اقشار مختلف جامعه. نرم افزار کارآمد، با واسط گرافیکی فوق العاده قوی و ارتباط برخط با مدیران ایستگاه

خرید بلیط:

کیوسک لمسی در ایستگاه‌ها و ترمینال‌های حمل و نقل مانند فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طریق این ابزار، مسافران می‌توانند بلیط خود را خریداری کنند، اطلاعات مربوط به سفر را بدست آورند و نیازهای خود را برطرف کنند. از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش نیاز به پرسنل حضوری برای انجام عملیات
  • کاهش زمان انتظار مسافران
  • سهولت در دسترسی به اطلاعات
  • تجربه مثبت مسافر

سیستم راهنمای مسافران:

استند لمسی در اتوبوس‌ها و قطارها به عنوان سیستم راهنمای مسافران استفاده می‌شود. مسافران می‌توانند اطلاعاتی مانند نقشه مسیر، ایستگاه‌ها، سرویس‌های اضافی و زمان رسیدن به مقصد را از طریق این استندها دریافت کنند. از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • افزایش آگاهی و تسهیل در مسیریابی مسافران
  • کاهش نیاز به پرسنل برای راهنمایی مسافران
  • ارائه اطلاعات به‌روز و دقیق

نیاز به راهنمایی دارید؟

جهت مشاوره و راهنمایی و استعلام قیمت از خدمات می توانید با آرامش خیال، با شماره روبرو تماس بگیرید.

بررسی برنامه سفر:

مسافران می‌توانند از طریق میزهای لمسی در ایستگاه ها و ترمینال ها، برنامه سفر خود را بررسی، اطلاعات ترافیک و حمل و نقل عمومی را دریافت و نیازهای خود را به صورت آنلاین برطرف کنند. از مزیت این تکنولوژی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارائه خدمات متمرکز و جامع به مسافران
  • کاهش زمان انتظار
  • افزایش سهولت در دسترسی به اطلاعات و خدمات

اطلاعیه به مسافران:

تابلوهای اعلانات لمسی در ایستگاه‌ها و ترمینال‌ها نصب می‌شوند. از طریق این تابلوها، اطلاعیه‌ها، زمان‌های حرکت، تغییرات برنامه‌ها و سایر اطلاعات مهم به مسافران ارائه می‌شود. مزایای آن عبارتند از:

  • ارائه اطلاعات به‌روز و دقیق
  • کاهش نیاز به تجهیزات چاپی و مدیریت دستی تابلوهای اعلانات
  • سهولت در به‌روزرسانی و تغییرات سریع

کسب اطلاعات تاریخی، جغرافیایی و فرهنگی:

از طریق ابزارهای همانند ویدئووال، واقعیت مجازی، نمایشگرهای لمسی مسافران می توانند در زمان انتظار در فرودگاه، راه آهن و … اطلاعات تاریخی، جغرافیایی و فرهنگی را به صورت تعاملی مشاهده کنند. مزایای آن عبارتست از:

  • بهبود تجربه توریست ها و گردشگران
  • تبلیغ مکان های جذاب برای گردشگران جهت بازدید و رونق اقتصادی منطقه

نظرسنجی، پیشنهادات انتقادات:

مسافران می توانند با استفاده از استند لمسی و یا کیوسک لمسی، نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را اعلام کنند و یا حتی با قراردادن گزینه های مختلف و انتخاب ان توسط مسافر از خدمات ارائه شده آگاه شویم

تبلیغات:

با توجه به اینکه در سالن های انتظار، مسافر زمانی را خواهد گذراند، بهترین فرصت است که بتوان تبلیغات مناسبی نمایش داد که هر چقدر تعاملی تر باشد بازخورد آن بهتر خواهد بود. استفاده از ویدیو وال های بزرگ می تواند جذابیت این تبلیغات را افزایش دهد و سبب جل توجه مسافر می شود.

برخی از نمونه کارها:

مشاوره رایگان و استعلام قیمت

اگر ارگان و شرکتی هستید که در زمینه حمل و نقل و صنایع وابسته آن  فعالیت می کنید و به دنبال راهکارهای نوین و تکنولوژی مدرن هستید می توانید از طریق فرم زیر درخواست مشاوره رایگان را ارسال فرمایید تا کارشناسان ما جهت راهنمایی بیشتر خدمت شما تماس بگیرند.