کاربرد محصولات لمسی در بانکداری

ابزارهای مولتی تاچ یکی از فناوری‌های پرکاربرد در حوزه خدمات بانکی است چرا که این فناوری امکان ارتباط و تعامل بین مشتریان و بانک‌ها را بهبود می‌بخشد و مزایایی همچون کاهش نیاز به نیروی انسانی، کاهش سردرگمی مراجعان و سبب تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع در شعب بانک را به همراه دارد.

میزهای خدمت مشتریان:

شعب بانکی می‌توانند میزهای خدمت مشتریان خود را با کیوسک لمسی و استند لمسی تجهیز کنند. این اسکرین‌ها به مشتریان این امکان را می‌دهند تا کارهای عمومی و یا امور تخصصی بانکی را انجام دهند. برای مثال می‌توانند اطلاعات مرتبط با محصولات و خدمات بانکی، نرخ‌ها، شرایط و ضوابط، و اخبار بانکی را نمایش دهند. میتوان برای انجام امور بانکی مثل رسیدگی به حساب، واریز و دریافت وجوه، پذیرش و ثبت اسناد مختلف مثل چک از آن استفاده کرد و یا برای پیشنهادات و انتقادات، سوالات متداول، و یا ارتباط با کارشناسان از آن استفاده کرد.

امضای دیجیتال و ثبت اثر انگشت:

استفاده از تاچ‌اسکرین و فناوری‌های مشابه در بانکداری و امور مالی بهبود امنیت، کارایی و تجربه مشتریان را تضمین می‌کند. این روش‌ها به بانک‌ها و مشتریان اطمینان می‌دهند که تراکنش‌ها و معاملات مالی به صورت امن و صحیح انجام می‌شوند. افراد می‌توانند با استفاده از انگشتان خود برای ثبت و تشخیص اثر انگشت یا ابزارهای لمسی مشابه امضای خود را بر روی دستگاه ثبت کنند. این تکنولوژی به بانک‌ها و مؤسسات مالی این امکان را می‌دهد تا هویت مشتریان را تایید کرده و از تقلب در تراکنش‌ها جلوگیری کنند.

نیاز به راهنمایی دارید؟

جهت مشاوره و راهنمایی و استعلام قیمت از خدمات می توانید با آرامش خیال، با شماره روبرو تماس بگیرید.

اطلاع رسانی و تبلیغات:

از استندهای لمسی و یا ویدئووال می توان برای اطلاع رسانی خدمات بانکی و تبلیغ کمپین های بانک استفاده کرد بدین ترتیب افرادی که در داخل شعب هستند در معرض این پیام ها در جلوه ای ویژه قرار میگیرند. مزیت این روش نسبت به اقلام چاپی در این است که به سرعت این تبلیغات را در شعب اجرا کرد و تغییر داد و هزینه ای برای اجرا ندارد اما در اقلام چاپی، طبیعتا اقدام برای چاپ کردن و در دسترس قرار گیرفتن شامل هزینه و زمان است.

نوبت دهی:

یک از رایج ترین استفاده از خدمات مولتی تاچ، در نوبت دهی بانک هاست که میتوان بخش بندی هر خدمت را مشخص کرد و کاربر با انتخاب نوع خدمت خود، شماره بگیرد و منتظر نوبت خود باشد

برخی از نمونه کارها:

مشاوره رایگان و استعلام قیمت

اگر از اهالی صنعت بانکداری هستید و به دنبال راهکارهای نوین و تکنولوژی مدرن تعاملی برای جلب توجه بیشتر، جذب مخاطب، تکریم ارباب رجوع هستید می توانید از طریق فرم زیر درخواست مشاوره رایگان را ارسال فرمایید تا کارشناسان ما جهت راهنمایی بیشتر خدمت شما تماس بگیرند.