کاربرد محصولات لمسی در مراکز تجاری

مراکز تجاری از کوچک تا بزرگ همانند مغازه ها و فروشگاهها، رستوران ها و کافی شاپ ها، سوپر مارکتها و هایپرمارکتها، همگی از فعالین اقتصادی هستند که مخاطب بصورت روزانه از این مراکز دیدن می کند. با توجه به تعدد این فروشگاه ها و مراکز، افزایش آنلاین شاپ ها در سالهای اخیر، این مراکز تجاری به دنبال افزایش تعداد مشتریان و بازدیدکنندگان هستند. از این رو ایجاد جذابیتهایی برای افراد میتواند تعداد بازدیدکنندگان را افزایش دهد. برای مثال، ایجاد مغازه های تخصصی در یک ناحیه برای تبدیل شدن به بورس یک صنف، برگزاری کمپینهای افتتاحیه و رویدادها در مراکز خرید، استفاده از باشگاه مشتریان، ایجاد سینما و فودکورت و شهربازی در مراکز تجاری، همگی از دسته فعالیت هایی است که جهت افزایش مخاطب با رویکرد سرگرمی در تصمیمات استراتژیک مدیران قرار میگیرد. محصولات مولتی تاچ و لمسی از ابزارهایی است که می توان در کنار این جذابیت های بصری قرار گیرد و این تجربه مشتری را جذابتر کند که همه این موارد در کنار هم اگر به درستی ایجاد شود شود تبلیغات دهان به دهانی و افزایش مخاطب در یک مرکز تجاری می شود. در زیر به برخی از کاربردها و مزایای استفاده از این ابزارها مولتی تاچ در این مراکز اشاره می‌کنیم:

روابط عمومی و اطلاعات:

استفاده از ابزارهای تکنولوژی مولتی تاچ در بخش روابط عمومی و اطلاعات در مراکز تجاری می‌تواند به بهبود ارتباطات و تبادل اطلاعات کمک کند. در زیر به برخی از کاربردهای این ابزارها در بخش روابط عمومی و اطلاعات در مراکز تجاری اشاره می‌شود:

  • پذیرش پیشنهادات و بازخوردهای مشتریان: مشتریان و بازدیدکنندگان می‌توانند پیشنهادات، انتقادات و بازخوردهای خود را به مراکز تجاری ارسال کنند. این ابزارها به مدیران امکان مدیریت بازخوردها و بهبود خدمات را می‌دهند.
  • نمایش اخبار و رویدادها: می‌توان برای نمایش اخبار داخلی و رویدادها در مراکز تجاری استفاده کرد. این اخبار می‌توانند اطلاعاتی در مورد تخفیفات، تغییرات ساعات کاری، وقوع تخفیف‌ها و رویدادهای ویژه فروشگاه را منتقل کنند.
  • نقشه طبقات و محل فروشگاه ها: مخاطب می تواند بجای قدم زدن در فروشگاه و خسته شدن، با کیوسک لمسی اطلاع رسانی تنها با چند کلیک فروشگاه یا محل محصول مورد نظر خود را مرکز خرید پیدا کند.

تبلیغات:

مراکز خرید همانند رسانه ها، بازدیدکنندگان روزانه دارند که این فرصتی است تا نمایش تبلیغات همانند شبکه های تلویزیونی و … داشته باشید. هم می توان تبلیغات دیگران را نمایش داد و هم می توان تبلیغات مغازه ها و فروشگاه های داخل مرکز خرید را نمایش داد و یا می توان محصولاتی که در دوره تبلیغی، تخفیفی هستند را به معرض عموم رسوند که از این روش می توان فروش را افزایش داد و یا بصورت مستقیم و غیر مستقیم کسب درآمد کرد.

نیاز به راهنمایی دارید؟

جهت مشاوره و راهنمایی و استعلام قیمت از خدمات می توانید با آرامش خیال، با شماره روبرو تماس بگیرید.

فروشگاه محصولات (امکان سفارش و پرداخت):

یکی از روش های مناسب برای جلوگیری از صف های طولانی و ارائه محصولات و خدمات به مشتریان، استفاده از کیسوک و استندهایی است که امکان سفارش و پرداخت را داشته باشند و حتی با این روش می توان از نیروی انسانی کمتری در رسیدگی به صندوق استفاده کرد. رایج ترین استفاده از این ابزار در داروخانه و کیوسک سفارش غذا است که البته می توان همین روش را برای فروش انواع محصولات در مراکز تجاری استفاده کرد.

رزرو واحد خدماتی:

با استفاده از ابزارهای تکنولوژی مولتی تاچ در مراکز تجاری می‌توان فرآیند رزرو و ارتباط مشتریان با ارائه دهندگان خدمات را تسهیل و بهبود بخشید. این ابزارها به مشتریان امکان می‌دهد تا به صورت آنلاین و تعاملی واحد خدماتی را رزرو کرده و درخواست‌های خود را مدیریت کنند. این رویکرد به بهبود تجربه مشتریان، بهبود مدیریت و بهبود عملکرد مراکز تجاری کمک می‌کند. در زیر به برخی از کاربردهای این ابزارها در رزرو واحد خدماتی در مراکز تجاری اشاره می‌شود:

  • رزرو میز در رستوران‌ها: مشتریان می‌توانند از صفحات لمسی یا اپلیکیشن‌ها برای رزرو میز در رستوران‌ها استفاده کنند. آنها می‌توانند تعداد نفرات مهمانی را تعیین کرده و زمان مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  • رزرو وقت در سالن‌های زیبایی: مشتریان می‌توانند وقت رزرو کردن در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها را از طریق تکنولوژی مولتی تاچ انجام دهند. این ابزارها به آنها امکان می‌دهند تا زمان مورد نظر برای خدمات خود را انتخاب کنند.
  • رزرو وقت در کلینیک‌ها و مطب‌ها: مراکز پزشکی و مطب‌ها می‌توانند از وب‌سایت‌ها و صفحات لمسی برای رزرو وقت پذیرش بیماران استفاده کنند. بیماران می‌توانند به راحتی وقت خود را انتخاب و رزرو کنند.
  • رزرو تیکت ورزشی و تفریحی: مراکز ورزشی، سالن‌های فیتنس، و تفریحی می‌توانند از این ابزارها برای فرآیند رزرو تیکت ورزشی و دسترسی به تسهیلات خود استفاده کنند. مشتریان می‌توانند بلیت‌های ورزشی یا تیکت‌های تفریحی را به صورت آنلاین خریداری کنند.

سرگرمی:

مراکز خرید یکی از فضاهای سرگرمی محسوب می شود که افراد و خانواده ها برای گذراندن اوقات فراغت و همچنین خرید کردن وارد این مراکز می شوند. بنابراین ایجاد سرگرمی با این تکنولوژی ها می تواند اوقات را دلچسبت تر کند مخصوصا اگر با جوایزی همراه باشد و فرد پس از شرکت در بازی بتواند جایزه ای را بگیرد.

اطلاع رسانی تخفیفات:

اطلاع‌رسانی تخفیفات در مراکز تجاری با استفاده از ابزارهای تکنولوژی مولتی تاچ می‌تواند به تجارت‌ها کمک کند تا تخفیفات و پیشنهادهای خود را به مشتریان به شکل جذاب و موثر نمایش دهند. کیوسک‌ها و استند‌های لمسی می‌توانند به مشتریان امکان دسترسی به لیست تخفیفات، محصولات و خدمات ویژه را به صورت تعاملی و جذاب ارائه دهند. مشتریان می‌توانند تخفیفات را بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند و دوستان خود را به خرید دعوت کنند. در ویدئو وال‌ها می‌توان بصورت تبلیغاتی این تخفیفات را در معرض دید مخاطبین بیشتری قرار داد که با جذابیت بصری بالاتری همراه است. در مواردی که کمپین های خاص در مراکز خرید در حال اجرا باشد این کمپین های تبلیغاتی در ویدئووال و کیسوک ها می تواند اطلاع رسانی شود. کسب و کارها می‌توانند با این ابزارها تبلیغات مؤثرتری را ارائه دهند و مشتریان بیشتری جذب کنند. این رویکرد به بهبود تجربه مشتریان و افزایش فروش کمک می‌کند.

قرعه کشی ها:

در رویدادهای مختلفی که در مراکز خرید برگزار می شود از افتتاحیه تا کمپین های مناسبتی، می توان قرعه کشی ها را ویدئووال نمایش داد تا هیجان بیشتری به مخاطب منتقل شود همچنین بازدیدکنندگانی که به این قرعه کشی ها اعتماد ندارند برای نوبت های بعدی اعتماد بیشتری می کنند و همچنین می تواند تبلیغات دهان به دهان مشتری  و بازدیدکنندگان را افزایش دهد.

مشاوره رایگان و استعلام قیمت

اگر از اهالی کسب و کار هستید و یا در بنگاه اقتصادی فعالیت می کنید که با بازدیدکنندگان روبرو هستید و به دنبال راهکارهای نوین و تکنولوژی مدرن تعاملی برای جلب توجه بیشتر و جذب مخاطب هستید می توانید از طریق فرم زیر درخواست مشاوره رایگان را ارسال فرمایید تا کارشناسان ما جهت راهنمایی بیشتر خدمت شما تماس بگیرند.