مراکز تجاری از کوچک تا بزرگ همانند مغازه ها و فروشگاهها، رستوران ها و کافی شاپ ها، سوپر مارکتها و هایپرمارکتها، همگی از فعالین اقتصادی هستند که مخاطب بصورت روزانه از این مراکز دیدن می کند. با توجه به تعدد این فروشگاه ها و مراکز، افزایش آنلاین شاپ ها در سالهای اخیر، این مراکز تجاری به دنبال افزایش تعداد مشتریان و بازدیدکنندگان هستند. از این رو ایجاد جذابیتهایی برای افراد میتواند تعداد بازدیدکنندگان را افزایش دهد. برای مثال، ایجاد مغازه های تخصصی در یک ناحیه برای تبدیل شدن به بورس یک صنف، برگزاری کمپینهای افتتاحیه و رویدادها در مراکز خرید، استفاده از باشگاه مشتریان، ایجاد سینما و فودکورت و شهربازی در مراکز تجاری، همگی از دسته فعالیت هایی است که جهت افزایش مخاطب با رویکرد سرگرمی در تصمیمات استراتژیک مدیران قرار میگیرد. محصولات مولتی تاچ و لمسی از ابزارهایی است که می توان در کنار این جذابیت های بصری قرار گیرد و این تجربه مشتری را جذابتر کند که همه این موارد در کنار هم اگر به درستی ایجاد شود شود تبلیغات دهان به دهانی و افزایش مخاطب در یک مرکز تجاری می شود. در زیر به برخی از کاربردها و مزایای استفاده از این ابزارها مولتی تاچ در این مراکز اشاره میکنیم: