حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی این فرصت را برای شرکتها و برندها فراهم می کند تا بتوانند از نزدیک با مشتریان و همکاران خود در ارتباط باشند. با توجه به نوع خدمات و محصولات حضور در نمایشگاه با استراتژی های گوناگونی همراه است اما همه برندها در جامعه مخاطب خود در نمایشگاه به دنبال جلب توجه مشتری در گام اول، برای حرکت او به سمت غرفه هستند و در گام دوم به دنبال تاثیرگذاری بهتر بر مخاطب برای ایجاد برندینگ در ذهن مخاطب یا وفاداری مشتری هستند. برخی دیگر از برندها تمایل به فروش محصولات و خدمات در همان نمایشگاه یا برخی دیگر جلسات اولیه ای را در نمایشگاه برگزار می کنند و این جلسات به زمانبندی دیگری پس از نمایشگاه منتقل می شود. برخی دیگر اطلاعات مشتریان را ثبت می کنند تا با فالو و پیگیری کردن مخاطبین در نمایشگاه آن ها را پس از نمایشگاه به مشتریان خود تبدیل کنند. محصولات مولتی تاچ و لمسی که دسته بندی متنوعی دارد برای هر یک از این گام ها و استراتژی های برندها راهکارهای متنوع، کارآمد و اثر بخشی را دارد که در زیر به برخی از کاربردها و مزایای استفاده از این ابزارها اشاره میکنیم: