کاربرد محصولات لمسی در رستوران و هتل

رستوران‌ها و هتل‌ها همواره در تلاش برای بهبود تجربه مشتریان و بهبود عملکرد کسب‌وکار خود هستند. یکی از راه‌های موثر برای این فرایند بهبود، استفاده از تکنولوژی‌های مدرن مانند محصولات لمسی و مولتی تاچ است. این تکنولوژی‌ها به عنوان ابزاری هوشمند و خلاق در دسترس مدیران هستند که می‌توانند به کاهش هزینه‌ها، افزایش درآمد، و تضمین رضایت مشتریان کمک کنند. در ادامه، به مزایا و کاربردهای استفاده از محصولات لمسی و مولتی تاچ در این صنوف پرداخته شده است.

راهنمای گردشگران و مسافران:

استند لمسی در هتلها می تواند به عنوان سیستم راهنمای مسافران استفاده ‌شود. مسافران می‌توانند اطلاعاتی مانند نقشه مسیرها، معرفی مکانهای دیدنی و توریستی و … را از طریق این استندها دریافت کنند. از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • افزایش آگاهی مسافران
  • کاهش نیاز به پرسنل برای راهنمایی مسافران
  • ارائه اطلاعات به‌روز و دقیق

نمایش منو غذا:

کیوسک لمسی سفارش غذا در رستوران ها و کافی شاپ ها و هتل ها به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به‌طور مستقیم و بدون واسطه با منوی غذا و نوشیدنی رستوران آشنا شده و سفارش خود را ثبت کنند. این کیوسک‌ها معمولاً دارای صفحه‌نمایش لمسی بزرگی هستند که راهنمایی‌های بصری و تصاویری از غذاها و نوشیدنی‌ها را نمایش می‌دهند. مشتریان با لمس صفحه‌نمایش می‌توانند غذا یا نوشیدنی موردنظر خود را انتخاب کرده، تعداد و جزئیات سفارش را وارد کنند و در نهایت پرداخت را انجام دهند. این روش سفارش‌دهی باعث سرعت بیشتر در پردازش سفارش‌ها و کاهش اشتباهات می شود.

نیاز به راهنمایی دارید؟

جهت مشاوره و راهنمایی و استعلام قیمت از خدمات می توانید با آرامش خیال، با شماره روبرو تماس بگیرید.

تبلیغات:

با توجه به اینکه در هتل ها افراد زمانی را منتظر خواهند ماند تا اتاق آماده شود و یا صورت حساب تسویه آماده شود، بهترین فرصت است که بتوان تبلیغات مناسبی نمایش داد که هر چقدر تعاملی تر باشد بازخورد آن بهتر خواهد بود. استفاده از ویدیو وال های بزرگ، استند های تبلیغاتی می تواند جذابیت این تبلیغات را افزایش دهد و سبب جلب توجه مسافران شود.

نظر سنجی:

کیوسک لمسی نظرسنجی ابزاری تعاملی با تاچ‌اسکرین است که به افراد امکان می‌دهد نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره موضوعات مختلف ارائه کنند. این کیوسک ها در رستوران و هتل ها اهمیت ویژه ای دارد چرا که مدیریت می توانند نظارت بهتری بر عمکرد پرسنل داشته باشد. از جمله مزایا و کاربردهای آن می‌توان به جمع‌آوری نظرات مشتریان، بهبود خدمات، ارتقاء تجربه کاربری، تجزیه و تحلیل داده‌ها، بهبود روابط عمومی اشاره کرد.

مسابقه و سرگرمی:

یک از جذابترین شیوه های خاص کردن یک رستوران، دلنشین کردن زمان انتظار برای آماده شدن غذاست. در صورتیکه از میزهای سفارش غذای لمسی استفاده شود این امکان وجود دارد که این میز بازی و مسابقات سرگرمی داشته باشد. و یا اگر صف انتظاری برای ورود به رستوران وجود دارد می توان این لحظات انتظار را با استندهای بازی و سرگرمی برای مخاطب شیرین کرد. همچنین برای هتل ها می توان زمان های انتظار برای تحویل اتاق و یا تسویه حساب را با این بازی های مولتی تاچ خوشایند کرد. این تجربه و خاطره مثبت مخاطب می تواند تکرار مراجعه او را افزایش دهد.

برگزاری جلسات حرفه ای:

بسیاری از جلسات کاری در هتل ها و رستوران ها انجام می گیرد که اگر برای این موضوع برنامه ریزی خوبی توسط صاحبین رستوران و هتل انجام شده باشد می توانند علاوه بر فراهم کردن شرایط مناسب نور و صدا، از میز لمسی هم استفاده کنند. این میزها می تواند برگزاری جلسه را تعاملی تر کند. نمایش های فایل های پرزنت، نمایش نمونه کارها، نمودار و اطلاعات تاثیرگذار بر جلسه در این میزهای هوشمند، کیفیت جلسات را حرفه ای تر می کند.

مشاوره رایگان و استعلام قیمت

اگر از هتلداران و رستوران داران هستید و به دنبال راهکارهای نوین و تکنولوژی مدرن تعاملی برای جلب توجه بیشتر و جذب مخاطب هستید می توانید از طریق فرم زیر درخواست مشاوره رایگان را ارسال فرمایید تا کارشناسان ما جهت راهنمایی بیشتر خدمت شما تماس بگیرند.