موزه دیجیتال، نیاز امروز برای افزایش شمار بازدیدکنندگان!

موزه دیجیتال یکی از مهمترین معیارها برای برآورد کردن میزان تعامل بازدیدکنندگان است. تجربه نشان داده است که اکثر افراد قبل از حضور خود در محل موزه ابتدا وارد وب‌سایت رسمی آن شده و در آن به دنبال علایق خود می‌گردند. در صورتی که کاوش انجام شده توسط بازدیدکننده مجازی موفقیت آمیز

دیجیتال سازی، تنها ابزار موزه‌ها برای دیده شدن در عصر جدید

دیجیتال سازی در موزه ها یکی از داغ‌ترین موضوعات در حوزه موزه داری است. امروزه طراحی‌های گسترده‌ای برای ابزار و برنامه‌های تلفن‌های همراه هوشمند صورت گرفته که با فناوری‌های در موزه قابل ادغام است و این یعنی بهترین فرصت برای افزایش بازدیدکنندگان موزه در دسترس فعالان این حوزه قرار گرفته است. اما دیجیتال سازی در

استفاده از فناوری در موزه و نمایشگاه؛ راهکارهای مدرن برای بهبود تجربه بازدیدکنندگان

در دنیای امروز فناوری به جای جای زندگی ما ورود کرده است و با هدف بهبود کیفیت زندگی‌مان هر روز گامی تازه برمی‌دارد. در این میان موزه‌ها هم بی‌نصیب نمانده‌اند. در واقع فناوری به موزه‌ها و نمایشگاه‌ها نیز راه پیدا کرده و تجربه جدیدی برای علاقمندان به این حوزه خلق می‌کند. رد پای فناوری

برای مشاهده ویدئوی نمونه کارهای نمایشگر لمسی و تابلو اعلانات لمسی می‌توانید به آپارات و اینستاگرام پارس تاچ مراجعه نمایید.