در دنیای کسب و کار امروز، تجربه مشتری به عنوان یک عامل کلیدی تعیینکننده برای موفقیت شناخته میشود. از زمانی که تکنولوژیهای لمسی و مولتی تاچ وارد صحنه فروش شدهاند، بهبود تجربه مشتری و کاربری در جلسات فروش و مذاکره از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. این تکنولوژیها با ایجاد تعامل و ارتباط بهتر
تبلیغات محیطی دیجیتالی (DOOH) چیست؟ و چگونه کار میکند؟
امروز قصد داریم در مورد یکی از تازهترین و جذابترین شاخههای تبلیغات، یعنی تبلیغات محیطی دیجیتال Digital Out of Home (DOOH) صحبت کنیم. این نوع تبلیغات به عنوان یک ابزار مدرن و نوآورانه، با استفاده از فناوریهای دیجیتال در فضاهای عمومی و باز به مخاطبان پیامهای تبلیغاتی منتقل میکند. شاید تا به
در سخنرانی TED، جف هان به چند کاربرد مولتی تاچ اشاره کرد: مدیریت چندین برنامه در یک زمان: با استفاده از حرکات چند لمسی، کاربران می توانند چندین برنامه را در یک زمان باز کرده و بین آنها جابجا شوند. این می تواند برای انجام چند کار به طور همزمان