چگونه باید با ایمرسیو مدیا یا همان فضای غوطهوری رسانهای روبهرو شویم؟
فناوری دیجیتال و بازاریابی جدید: حضور در یک تجربه رسانهای فراگیر یا فناوری ایمرسیو مدیا که جذابیت بسیار دارد به کنار اما درمورد طراحی و راهاندازی این تکنولوژی باید طراحی متناسب با بازاریابی و کسب درآمد با مدل قبل و بعد ورود تکنولوژی تغییر کند برای ایجاد یک محیط رسانهای فراگیر
فناوری و تجربهای جدید بهنام ایمرسیو مدیا یا غوطهوری رسانه ای
ایمرسیو مدیا، سرگرمی و آموزش درگیری حواسهای پنجگانه در فضاهای فیزیکی تنها یک تجربه از فراگیری یا غوطهوری در محیطهای دیجیتال هست که یگ گام بلند در مسیر شخصیسازی هم میتواند باشد. رشد موسسات و زیست بومهای نوآور و خلاق گواه قصه پردازی و ساخت داستانهای جریان بازدید در نمایشگاهها و موزهها میباشد که
صفحات ایستاده لمسی (kiosk Touch) چیه و به چه کاری میاد؟
کاربرد کیوسک لمسی بخش اول kiosk Touch به جهت توانایی های متعدد در ارائه و به تصویر کشیدن نقشه و جزییات بخشهای مختلف موزهها، سازمانها، شرکتها و نمایشگاهها، به عنوان محصولی شناخته شده و پر کاربرد در حوزه فناوری به حساب میآید. نمایشگرهای لمسی با ابعاد بزرگ، (دربردارنده اطلاعات مهم، محتوای دیجیتال جذاب و