چگونه بازدید ما از یک نمایشگاه یا موزه لذت بخش می‌شود

23 خرداد 1403

همراهی هوشمند بازدیدکنندگان

با کمک فناوری و تکنولوژی هوشمند، موزه‌ها اکنون می‌توانند از قدرت برنامه‌ها و ویژگی‌های ارتباط مدیریت بازدیدکنندگان یا مشتری  CRM استفاده کنند

یک ارتباط نوآورانه، فناوری و تکنولوژی هوشمند این امکان را نشان می دهد که مشتریان را پیگیری و با آن­ها به بهترین شکل تماس بگیرید و روندهای فصلی و الگوهای بازدیدکنندگان را شناسایی و استراتژی­ خود را برای داده­ هایی که جمع­ آوری و ذخیره می­ کنید توسعه دهید.

استراتژی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت را بر اساس اطلاعات موجود در CRM خود ایجاد و نگاهی بلند مدت از روابط بازدیدکننده خود داشته باشید.

در حالی که فن­ آوری و نوآوری های زیادی برای خدمات به بازدیدکنندگان وجود دارد،ما معتقدیم که هیچ نمایشگاهی نباید نگران ویژگی­ های پیچیده و تخصصی فناوری باشد تا با تعامل با تکنولوژی بتواند بهترین رویداد را برای بازدیدکنندگان خود فراهم کند.

بازدید هوشمند از نمایشگاه ها

بازدید هوشمند از نمایشگاه ها به وسیله فناوری و تکنولوژی هوشمند تلفن همراه

با بهره‌گیری از فناوری و اطلاعات، تجزیه‌ و تحلیل‌های زیادی در اختیار ما قرار می‌گیرد، از جمله:

زمان رزرو افراد بازدیدکننده برای کنترل ترافیک،

چگونگی مشکل احتمالی در فرآیند تهیه بلیط و بازدید،

شرکت در نظر سنجی و بازخورد مستقیم آن­ها و…

این رصدها بینش ارزشمندی را برای جذب مخاطب و نحوه ارائه خدمات بیشتر در آینده را بهبود می­ بخشند و به مالکان و مدیران نمایشگاه‌ها و موزه‌ها جرأت نوآوری و خلاقیت می‌دهد.

 

بازدید هوشمند از یک مرکز خرید به وسیله تلفن همراه

بازدید هوشمند از یک مرکز خرید به وسیله فناوری و تکنولوژی هوشمند

ردیابی در موزه

موزه‌ها از فناوری ردیابی بازدیدکننده برای درک چگونگی تجربه از نمایشگاه‌هایشان استفاده می کنند.

از داده‌ها برای بهبود تجربه بازدیدکنندگان بهره برده و به آن­ها محتوایی که با علایق آن ها همسو باشد برای سازماندهی بهتر ارائه می ­دهند

درباره محصولات هوشمند و کسب و کار بیشتر بخوانید

راهنمای بازدید هوشمند از گالری به وسیله تلفن همراه

راهنمای بازدید هوشمند از گالری به وسیله فناوری تلفن همراه

مثلا می توان بسته به موقعیت افراد، محتوای چند رسانه­ ای روی دستگاه­های پیش­ بینی شده پخش شود مانند:

موزه دمو در ایتالیا که فرآیند جدیدی را اتخاذ کرده تا از طریق ردیابی اتصالات Wi-Fi و نصب سنسور های سه بعدی با استفاده از فناوری و تکنولوژی هوشمند افراد را شمارش می کند.

خدماتی به بخش‌های تردد افراد و حمل‌ونقل ارائه کند که در آن فناوری حسگرها جریان مردم را هماهنگ و امکان ایجاد مسیر و راهنمایی بهتر را فراهم می­ کنند.

 

راهنمای بازدید هوشمند از موزه به وسیله رصد کنندگان هوشمند

راهنمای بازدید از موزه به وسیله رصد کنندگان فناوری و تکنولوژی هوشمند

 

ما با استفاده از فناوری می­ توانیم ببینیم بازدیدکنندگان کجا هستند…

کجا را برای تماشا انتخاب و بیشترین توقفشان مربوط به کدام نقاط است…

تا با آن نکات برجسته بازدیدکنندگان خود را کشف و پربازدیدترین آثار هنری و نمایشی را شناسایی کنیم.

امروزه مشتریان نسبت به گذشته، انتخاب‌های بیشتری دارند و طبیعتا نسبت به گزینه‌های انتخابی خود بیشتر وسواس به خرج می‌دهند.

بازدید هوشمند از گالری نقاشی به وسیله رصد کنندگان هوشمند

بازدید هوشمند از گالری نقاشی به وسیله تکنولوژی

می‌توان با اطمینان گفت که وفاداری و رضایت مشتری به‌تدریج به امر مهمی تبدیل شده که در صنعت گردشگری مدرن، تمامی استراتژی‌ها و فناوری و تکنولوژی هوشمند مذکور برای غنی‌سازی تجربه مشتری و ایجاد تجربه مثبت مشتری نقش دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *