افتتاح دفتر جزیره کیش

31 شهریور 1399

افتتاح دفتر جزیره کیش در برج نوآوری

افتتاح دفتر جزیره کیش همزمان با افتتاح برج نوآوری کیش. تحت نظارت موسسه علوم و فنون کیش دفتر جدید شرکت نوآوران هزاره دانش در برج نوآوری آغاز به کار کرد.

شرکت نوآوران هزاره دانش همکاری با برج فناوری و علوم و فنون کیش، و همکاری با دیگر شرکت‌های دانش بنیان. را در منطقه آزاد کیش و به منظور سهولت ارتباط با مشتریان همچنین امکانات منطقه آزاد آغاز نموده است.

شرکت نوآوران هزاره دانش خود نیز جزو شرکت‌های دانش بنیان می‌باشد. و قصد دارد با حضور در جزیره زیبای کیش با بکارگیری نرم افزارهای تعاملی و سخت افزارهای اینتراکتیو خود نظیر:. (کیوسک لمسی، میز لمسی، ویدئووال لمسی، نرم افزارهای تعاملی فروشگاهی، نرم افزارهای راهنمای توریست و …) در پروژه‌های کیش هوشمند نقش آفرینی نماید.

درباره پارس تاچ

شرکت نوآوران هزاره دانش، تنها شرکت متخصص در حوزه رسانه های تعاملی یا اینتراکتیو ،فعالیت خودرا در سال ۱۳۸۹ تحت حمایت پارک علم و فناوری خلیج فارس آغاز نمود. این شرکت همواره تلاش نموده است تا با سرمایه گذاری انسانی و مادی. در زمینه های تحقیق و توسعه، نوآوری، خلق و تجاری سازی ایده های خلاقانه، گامهای موثری در راستای استقلال کشور. و پیشبرد اقتصاد مقاومتی در زمینه علم و فناوری بردارد. دفتر جزیره کیش ، دفتر بوشهر، دفتر تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دفاتر پارس تاچ و دفتر جزیره کیش با ما در تماس باشید.

مشاهده مطالب مرتبط در باره‌ی پارس تاچ، کیوسک لمسی، میز لمسی، واقعیت مجازی.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *