چرا نمایشگر لمسی را باید در هوشمند سازی جدی گرفت؟

16 خرداد 1403

کاربرد کیوسک لمسی: بخش دوم

نمایشگر لمسی و روزگاری که راه اندازی نمایشگاه هوشمند تعاملی با سامانه های سخت افزاری و نرم افزاری اینتراکتیو به امری مهم برای دغدغه مندان عرصه دیجیتال سازی و هوشمندسازی تبدیل شده است.

این اهمیت روزافزون که از موارد آن می توان به طراحی دکوراسیون هوشمند اشاره کرد، دلایل منحصر به فرد خود را دارد که برخی از آن ها را در اینجا مطرح می کنیم

برای خواندن بخش اول کلیک کنید

  • تمرکز روی هدف

یکی از مهم ترین دلایلی که افراد به سراغ نمایشگرهای لمسی می­روند این است که با وجود نمایشگرهای لمسی یا تاچ اسکرین کاربران دیگر نگران یادداشت برداری نیستند.

مخاطبان می توانند تمام توجه خود را بر روی محتوای دیجیتال قرار دهند.

زیرا تمامی محتواهای ارائه شده می­ توانند با هوشمند سازی ذخیره شده تا افراد به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

به عبارت دیگر می توان گفت استفاده از نمایشگرهای لمسی در ساخت دکوراسیون هوشمند تعاملی باعث افزایش تمرکز می شود.

افراد مطمئن هستند که جلسات و محتواهای ارائه شده در پروتکل دیجیتال سازی ذخیره می شود و نیازی به عکس گرفتن با موبایل نیست و پس از اتمام جلسات افراد می توانند محتوا را با صدا و تصویر با کیفیت دریافت کنند.

 

استند تاچ

طراحی و ساخت کیوسک لمسی(استند تاچ) برای مرکز خرید تیراژه توسط پارس تاچ

  • نمایشگر لمسی و صرفه جویی در هزینه

نمایشگرهای لمسی به گونه ای طراحی شده اند که استفاده از آن ها برای

شرکت ها

اداره های دولتی

بیمارستان ها

و موزه ها مقرون به صرفه باشد.

نصب این نمایشگرها برای متخصصین دیجیتال سازی بسیار راحت  و برای راه اندازی آن به زیر ساخت خاصی در مکان نصب نیاز نیست.

نمایشگر لمسی به عنوان یک نمایشگر یکپارچه تعاملی برای نمایش و معرفی خدمات در محیط های پر رفت و آمد یک راه حل خوب و ایده­ آل برای شناخت خدمات است.

  • نمایشگر لمسی و امنیت عالی

نمایشگرهای لمسی بر روی سامانه های نرم افزاری تعاملی ایمن تولید شده اند.

بنابراین نحوه ساخت آن ها به گونه ای است که امنیت لازم را برای شما فراهم می­ کنند و دیگر نیازی نیست در ساخت نمایشگاه هوشمند خود نگران اطلاعات مهم باشید.

اکسپو 2020 دبی

طراحی و ساخت نمایشگر لمسی برای پاویون ایران در اکسپو2020 دبی توسط پارس تاچ

 

نمایشگر لمسی یا کیوسک تاچ برای بهبود تجربه بازدیدکنندگان

مواجهه بهتر با موزه ­ها، نمایشگاه ها، اداره ها و دیگر مکان های پربازدید می تواند باعث ایجاد مزیت های جدی رقابتی در طراحی محیط های رسانه ای هوشمند تعاملی باشد

افزایش ارتباطات، اطلاعات و تفاهم

افزایش پرسش و پاسخ را از طریق تعامل

استفاده از ویدیو برای گفتن داستان

مدرن و مرتبط نگه داشتن موزه ها را در عصر دیجیتال و هوشمندسازی

جهانیان به عصر دیجیتال قدم گذاشته‌اند و کاربران با صفحه نمایش­ های بزرگ لمسی، امکانات بی­ پایانی در اختیار دارند.

موزه ­داران و نمایشگاه داران هم مزایای استفاده از فناوری صفحه‌نمایش لمسی برای نمایش نمایشگاه‌های خود را می‌بینند.

باتوجه به تکنولوژی های جدید محتوا می تواند به سرعت تغییر، حرکت و شکل بگیرد تا با هر موضوعی در نمایشگاه دیجیتال مطابقت کرده و شرایط کامل را برای کاربران فعال موسسات در همه سنین ایجاد  و همچنین امکان تعامل یک یا چند نفر با نرم افزارها و ارائه­ های چندکاربره را فراهم ­کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *