پارس تاچ در اکسپو دبی 2020 (گزارش یک)

17 اسفند 1400

اکسپو، از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های بین المللی در دنیاست. این نمایشگاه با هدف معرفی فرهنگ کشورها هر چهارسال یکبار با میزبانی یکی از کشورهای دارای صلاحیت برگزار می‌شود. برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی به دلیل همه‌گیری کرونا از سال ۲۰۲۰ به سال ۲۰۲۱ معوق شد. در این نمایشگاه کشورها با در اختیار داشتن فضای مورد نیاز، به طراحی بدون محدودیت و پیاده سازی پاویون‌های خود می‌پردازند.

اکسپو - دبی - 2020- پاویون-پارس تاچ-expo-dubai-2020-iran-parstouch

نمایشگاه اکسپو

جوامع مختلف سعی می‌کنند تاریخ، هنر و توانمندی خودشان را در اکسپو به نمایش بگذارند و به معرفی خود بپردازند. به‌ویژه در سال‌های اخیر اکسپو به جاذبه‌ی توریستی مهمی برای کشورهای میزبان تبدیل شده است.

امارات متحده عربی _ دبی در سال ۲۰۲۰ به‌عنوان میزبان اکسپو انتخاب شد. امارات توانست با توجه به زیرساخت‌های مناسب فناوری، شهری و عمرانی و همچنین جاذبه‌های توریستی قبلی در این مورد بسیار موفق عمل نماید.

پاویون ایران در اکسپو 2020 دبی

حضور پارس تاچ در اکسپو 2020 دبی

پاویون ایران در اکسپوی دبی نیازمند بازرسی و طراحی مجدد بود تا بتواند فناوری‌ ایرانیان را به صورت زیباتر و جذاب‌تری به نمایش بگذارد. از این رو پارس تاچ پس از شروع نمایشگاه به تیم پاویون ایران پیوست. پارس تاچ با ارایه محصولات لمسی تعاملی خود نظیر کیوسک و استند لمسی، ویدئووال لمسی توانست با موفقیت و در آن زمان محدود باقی مانده از اکسپو، به پاویون رنگ و لعاب جذابتری بخشد. همچنین به صورت حرفه‌ای فناوری‌های خود را به نمایش بگذارد.

تیم مهندسین و متخصصین پارس تاچ، سالن ۶ که به انبار تبدیل شده بود را تحویل گرفته و کار خود را در آن زمان محدود شروع نمودند.

 

گزارش مرحله دو (بخش اجرایی) پارس تاچ در اکسپو دبی 2020

اکسپو - دبی - 2020- پاویون-پارس تاچ-expo-dubai-2020-iran-parstouch
اکسپو - دبی - 2020- پاویون-پارس تاچ-expo-dubai-2020-iran-parstouch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *