کاربرد ویترین هوشمند در فروشگاه ها

25 دی 1396

ویترین هوشمند

 

شیشه های فروشگاه‌ها یکی از بهترین مکان های در معرض دید مشتریان هستند، از این رو برای تبلیغات مکان مناسبی می باشند.
امروزه بهره ی هر چه بیشتر از تکنولوژی، باعث جذب بیشتر مشتری شده و بازار کار را رونق بخشیده است.
ویترین هوشمند یکی از تکنولوژی های نوینی است که امروزه مورد استفاده ی بسیاری از مراکز خرید قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

پالادیوم-مال

نمونه‌ای از ویترین فروشگاهی

مزایای این تکنولوژی

  • سهولت در انجام کارها
  • ارائه ی کاتالوگ دیجیتال به مشتری
  • صرفه جویی در زمان
  • اطلاع رسانی در مورد محیط ، نقشۀ راهنمای طبقات
  • ایجاد دید استراتژیک بر محتوا
  • ارائه ی تبلیغات
  • از جمله مهمترین مزیت این تکنولوژی هوشمند، توانایی استفاده از آن حتی در مواقع تعطیل میباشد؛ چرا که پروژکتور در پشت صفحه قرار میگیرد و امکان ربوده شدن از بیرون فروشگاه وجود ندارد.

Rear Projection

عملکرد همراه با پروژکتور

قابلیت‌های این دستگاه

 

  • کیفیت بالای تصویر آن در رزولوشن های HD، Full HD، UHD و k4
  • قابلیت کار با انواع سیستم عامل های (Windows, Android, MacOS, iOS, linux)  را دارد.
  • طراحی نرم افزارهای اختصاصی طبق سفارش و نیاز مشتری
  • قابلیت لمسی بودن یا نبودن ویترین بر اساس انتخاب مشتری

بسته به نوع نمایشگر انتخابی، قیمت محصول متفاوت میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه سفارش با ما در ارتباط باشید.

همچنین نمونه کارها را می‌توانید در بخش گالری وبسایت، آپارات پارس تاچ و اینستاگرام پارس تاچ مشاهده نمایید.

برای آگاهی از قیمت ها و مشاوره ی خرید با مشاورین پارس تاچ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *