تابلو اعلانات لمسی دانشگاهی

6 آذر 1397

5 روش که دانشگاه ها می توانند از تابلو اعلانات لمسی هوشمند در محیط دانشگاه بهره ببرند

با مراجعه به هر دانشگاه و محیط های آکادمیک، حتما به وفور با تجهیزات دیجیتال مواجه می شوید. کلاس های درس مجهز به پروژکتور، کتابخانه هایی با کامپیوتر های پر شمار، دوربین های مدار بسته، اتاق فرمان سالن کنفرانس و … . اگر از هر دانشجویی بپرسید که چه نوع تکنولوژی ای همراه خود دارند. برای مشاهده تابلو اعلانات لمسی دانشگاهی پارس تاچ کلیک کنید.

احتمال بسیار زیادی دارد که لپتاپ، تبلت یا تلفن همراه هوشمند را نام ببرند. همچنین، احتمالا در این لپتاپ ها یا تبلت ها و تلفن همراه ها، تعدادی کتاب درسی یا جزوه نیز وجود داشته باشد.

شکی نیست که دانش آموزان و اساتید بیشتر از هر زمان دیگری، درگیر تکنولوژی شده اند. آن ها از آموزش دیجیتال در تدریس، ارائه ها و تکالیف و پروژه های خود استفاده می کنند.

اگرچه، در حالی که تعدادی دانشگاه ها در حال استفاده از تکنولوژی در محیط یادگیری خود هستند. بسیاری از دانشگاه ها در حال شروع سرمایه گذاری بر روی تکنولوژی خارج از کلاس درس هستند. در حالی که تکنولوژی در زمینه آموزشی، یک ابزار بسیار مفید می باشد. دانشگاه ها می توانند با روش های خلاقانه، در محیط بیرون از کلاس درس نیز انتفاع بسیاری ببرند.

 

تابلو اعلانات لمسی دانشگاهی

نمونه‌ای از محصولات پارس تاچ

کیوسک لمسی و دیجیتال ارتباطی، از تکنولوژی هایی که دانشجویان، اساتید و بازدیدکنندگان می شناسند و به آن علاقه دارند. به عنوان ابزاری برای به اشتراک گذاری اطلاعات و تعامل با بازدید کنندگان استفاده می کنند.

دانشگاه ها می توانند از کیوسک لمسی و دیجیتال ساینج در زمینه های متفاوتی بهره ببرند.

1.به اشتراک گذاری اطلاعات

محیط دانشگاه ها در هر روز میزبان رویداد های بسیار زیادی می باشند. از رویداد هایی نظیر جشنواره ها و نمایشگاه ها گرفته تا رویداد های ورزشی و درسی. کیوسک، با قرار گیری در نقاط استراتژیک. می تواند به یک پایگاه اطلاع رسانی منحصر به فرد برای دانشجویان تبدیل شود که اطلاعات جامعی در اختیار دانشجویان قرار دهد.

تا برای ساعات حضور خود در دانشگاه و ساعات بین کلاس خود برنامه ریزی نمایند. تابلو اعلانات لمسی پارس تاچ

 

کیوسک لمسی دانشگاه تالین

کیوسک لمسی دانشگاه تالین

 

2. پرداخت شهریه و قبوض

در حالی که اکثر دانشگاه ها دارای یک پرتابل آنلاین هستند که دانشجویان از طریق آن می توانند شهریه و سایر هزینه ها را پرداخت نمایند. تابلو اعلانات لمسیی دانشگاهی می‌توانند گزینه سریع و آسان‌تری برای این امر باشند.

این سایت ها غالبا درگاه پرداخت الکترونیکی نیز دارند. کیوسک لمسی با تعامل با پرتابل آنلاین دانشگاه، استفاده از دستگاه کارتخوان را نیز برای پرداخت های دانشجویان فراهم می کند. همچنین باعث می شود تا دانشجویان ضرورتی برای مراجعه به کافی نت دانشگاه یا اتصال به اینترنت از طریق لپتاپ یا تبلت خود برای انجام اینگونه کار ها نبینند. تا با سرعت بیشتری فعالیت های مربوطه را به اتمام برسانند.

 

کیوسک لمسی دانشگاه Rousse

کیوسک لمسی دانشگاه Rousse

 

3. مسیریابی

اگرچه دانشگاه ها و دانشکده ها از لحاظ مساحت و بزرگی متفاوت هستند، اما هنوز هم مسیریابی و پیدا کردن کلاس درس و اتاق های اداری متفاوت ممکن است کاری دشوار باشد.

مخصوصا برای مراجعین و دانشجویان جدید الورود. کیوسک لمسی ای که به منظور مسیریابی مورد استفاده قرار می گیرد.

می تواند در جلوی در ورودی یا نقاط مرکزی دانشکده قرار بگیرد. برنامه مورد استفاده در این کیوسک ها می تواند شامل نقشه های تعاملی، تور مجازی، اطلاعات تماس و … باشد.

 

کیوسک لمسی دانشگاه مینسوتا

کیوسک لمسی دانشگاه مینسوتا

 

4. صدور کارت دانشجویی

دانشجویان و کارمندان در محیط دانشکده  از کارت دانشجویی جهت ورود به ساختمان ها، به منظور خرید غذا در سلف سرویس، دریافت کتاب از کتابخانه و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنند. پس در مواردی که فردی این کارت را گم کند، به احتمال زیاد سریعا قصد جایگزینی آن را دارد.

در حالی که بسیاری از دانشگاه ها، از طریق بخش های اداری دانشگاه و در ساعات اداری اقدام به صدور کارت جدید و المثنی می کنند، کیوسک لمسی در تمام ساعات شبانه روز برای انجام این کار قابل استفاده است.

دانشجویان و کارمندان تنها با گرفتن عکس و پرداخت مبلغی جهت دریافت کارت می توانند کارت خود را دریافت کرده و کیوسک لمسی به صورت خودکار کارت قبلی را باطل کند.

 

کیوسک لمسی دانشگاه تگزاس

کیوسک لمسی دانشگاه تگزاس

5.کنترل ورود و خروج

چه بازدید کننده و یا دانشجویی قصد ورود به دانشگاه را داشته باشند. کیوسک لمسی این امکان را می دهد تا بدون استفاده از روش های سنتی و عبور از نگهبان، این فرایند صورت بگیرد. کاربران امکان تعامل با کیوسک لمسی به منظور ورود و ارائه مدارک مورد نیاز جهت ورود را دارند.

این فرایند همچنین باعث می شود تا کارمندانی که پیش از این مامور کنترل ورود و خروج دانشگاه بودند، با فراغت خاطر بیشتری به پاسخگویی و ارائه اطلاعات به مراجعین بپردازند.

 

کیوسک لمسی دانشگاه بوشهر

تابلو اعلانات لمسی دانشگاهی پارس تاچ در دانشگاه بوشهر

 

امروزه بسیاری از دانشگاه ها و کتابخانه ها میزبان جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها هستند. اما هنوز بسیاری از آن ها، تکنولوژی را به صورت بستری یکپارچه و فراگیر به هم مرتبط نساخته اند. کیوسک لمسی و ساینج دیجیتال بهترین نقطه برای شروع این کار هستند.

زیرا آن ها تکنولوژی هایی که روزانه توسط دانشجویان، اساتید، کارمندان و مراجعین مورد استفاده قرار می گیرند را ترکیب کرده و به صورت یکجا در محیط دانشگاه ارائه می کنند.

گردآوری و ترجمه: احسان اوغر

یک دیدگاه در “تابلو اعلانات لمسی دانشگاهی”

  1. شهرزاد گفت:

    انتخاب رشته رو هم میشه گفت
    البته نرم افزار آموزشی دانشگاه برلی انتخاب رشته معمولا جداست ولی میشه وصلش کرد به کیوسک خیلی خوب میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *