موزه دیجیتال و بازدید گسترده مخاطبین

30 خرداد 1403

موزه دیجیتال و افزایش مخاطب

موزه دیجیتال یکی از مهمترین معیارها برای میزان تعامل بازدیدکنندگان است.

تجربه نشان داده است که اکثر افراد قبل از حضور خود در محل موزه ابتدا وارد وب‌سایت رسمی آن شده و در آن به دنبال علایق خود می‌گردد.

در صورتی که کاوش انجام شده توسط بازدیدکننده مجازی موفقیت آمیز باشد، مخاطب برای بازدید حضوری اقدام می‌کند.

می توان گفت یادگیری آنچه که به صورت آنلاین مورد علاقه مصرف کنندگان است، دلیل خوبی برای ارائه یک تجربه حضوری قدرتمند و مفیدتر شدن آن‌ است.

برای مطالعه بیشتر در حوزه دیجیتال سازی اینجا کلیک کنید

 

موزه دیجیتال

موزه دیجیتال و هنرهای تجسمی

موزه دیجیتال در استفاده از سنسور های کنترل تردد به متصدیان در موارد ذیل کمک می‌کند:

بازنمایی بصری انواع ویترین هوشند.

توجه به نقاط قوت غرفه‌های پر بازدید.

توجه به نقاط ضعف غرفه‌های کم بازدید.

به دست آوردن مدت زمان حضور افراد در موزه به تفکیک غرفه‌ها.

توجه به بازدیدهای مکرر یک بازدیدکننده از غرفه‌های مختلف.

ترسیم مسیر پیاده‌روی و تردد بهینه مخاطبین و شناسایی مکان های پرتردد.

برای موزه‌ها با دکوراسیون هوشمند شخصی سازی در سطوح مختلفی استفاده می‌شود.

همواره مدیران موزه به دنبال شناخت یا الگوهایی در میان انواع خاصی از مخاطبان هستند.

این شناخت باعث می‌شود پیشنهادات مفیدتری ارائه دهند و در عین حال توانایی خود را برای شناسایی و خدمت به بازدیدکنندگان خاص یا پژوهشگران افزایش دهند.

موزه دیجیتال و گالری عکس های مدرن

موزه دیجیتال و گالری عکس های مدرن

موزه داران فردا

جهان دیجیتال امروز دیگر برای هیچ شخص و هیچ موسسه ای تامل نمی کند و سریع ترین راه را در مسیر پیشرفت خود می پیماید.

این مدیران و موسسان موزه ها و نمایشگاه ها هستند که می توانند تصمیم بگیرند که از چه راهی و چگونه خود را به قطار پیشرفت برسانند.

پس بهتر از پیش ازهر نوع اقدام برای طرح های عمرانی، فرهنگی و هنری، سرفصل های تکنولوژی روز را در راس برنامه های خود قرار دهند.

این کار باعث می شود تا مجدد مجبور نباشند برای به روز رسانی خود نیمی از راه رفته را برگردند.

موزه داران می توانند با گرفتن مشورت در امور دیجیتال سازی با متخصصان این امر مشورت داشته باشند تا دکوراسون آن ها همواره به روز و برای بازدیدکنندگان جذاب باشد.

این کار باعث می شود تا بازدید آن ها روز به روز بیشتر شده و بازخورد بهتری از دیجیتال سازی خود بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *