بهبود تجربه مشتری در جلسات با فناوری مولتی تاچ

در دنیای کسب و کار امروز، تجربه مشتری به عنوان یک عامل کلیدی تعیین‌کننده برای موفقیت شناخته می‌شود. از زمانی که تکنولوژی‌های لمسی و مولتی تاچ وارد صحنه فروش شده‌اند، بهبود تجربه مشتری و کاربری در جلسات فروش و مذاکره از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. این تکنولوژی‌ها با ایجاد تعامل و ارتباط بهتر

تبلیغات محیطی دیجیتالی (DOOH) چیست؟ و چگونه کار میکند؟

امروز قصد داریم در مورد یکی از تازه‌ترین و جذاب‌ترین شاخه‌های تبلیغات، یعنی تبلیغات محیطی دیجیتال Digital Out of Home (DOOH) صحبت کنیم. این نوع تبلیغات به عنوان یک ابزار مدرن و نوآورانه، با استفاده از فناوری‌های دیجیتال در فضاهای عمومی و باز به مخاطبان پیام‌های تبلیغاتی منتقل می‌کند. شاید تا به

معرفی کاربردهای مولتی تاچ

در سخنرانی TED، جف هان به چند کاربرد مولتی تاچ اشاره کرد: مدیریت چندین برنامه در یک زمان: با استفاده از حرکات چند لمسی، کاربران می توانند چندین برنامه را در یک زمان باز کرده و بین آنها جابجا شوند. این می تواند برای انجام چند کار به طور همزمان

To view the video of touch kiosk work samples Touch stand, you can refer to Pars Touch cameras and Instagram .